Allt eller inget

Kortversionen av sagan om mitt liv är allt eller inget. Antingen går jag helhjärtat in för något, släpper allt annat och kastar mig med lust och glädje in i nya projekt eller så lägger jag ner allt. Allt nytt är spännande och engagerande. Speciellt om jag har något annat tråkigt på min lista som jag borde ägna mig åt. Å andra sidan blir jag fort uttråkad när nyhetens behag har lagt sig och söker efter något annat jag kan börja med istället. Summa summarum av det hela är att mitt liv i slutändan är rörigt och består av oändligt många oavslutade projekt.

Kommentera

