Om och om igen

Det var en evighet sedan jag startade denna blogg. Som vanligt med de bästa intentionen och som vanligt bortglömt, eller vad man nu ska kalla det. Kollade de få inlägg jag skrivit och speciellt de senaste. Alla har samma tema. Nu ska komma igång med skrivandet! Ett inlägg och så är det stopp igen. Varje gång jag startar WordPress och tänker skriva något så fastnar jag istället på utseendet. Testar bakgrundsfärg, byter bild, teckenstil och allt annat. Att jag skulle skriva något är liksom raderat ur min hjärna. Jag tappar fokus allt för lätt och kommer alltid på något annat att göra. Så vad är poängen med detta inlägg? Jo! Samma som alltid – nu är jag igång igen!

Kommentera

