Allt för många fotografier

I perioder fotograferar jag en hel del och tycker det är kul. Lika kul är det inte att sortera, radera, tagga o.s.v men det straffar sig i längden när berget så att säga börjar kännas oöverstigligt. Så nu har jag försökt ta tag i det hela. Har redan raderat ett hundratal bilder och fler kommer hamna i papperskorgen. Vad ska jag göra med resten?

I helgen var vi i Falkenberg och jag provade att ta en del bilder med min nya vidvinkelobjektiv.

Falkenberg_Brygga

Falkenberg_Vaktkur

Det blir väl till att skaffa sig ett galleri här på bloggen så ligger åtminstone inte fotografierna och skräpar till ingen nytta på min hårddisk.

3 thoughts on “Allt för många fotografier

  1. Anne skriver:

    Hur vore det men en fotobok? Kanske med tema? Eller lite text till? Du skriver bra och har tagit fantastiska bilder…

Kommentera

